vervolg eerste dag maandag 17-8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu vervolg eerste dag maandag 17-8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

vervolg eerste dag maandag 17-8

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

18 Augustus 2015 | Zambia, Livingstone

Nu ik dit schrijf voel ik mij iets beter, gelukkig.
Zit nu in de tuin met jongelui en n hoop herrie.
Er is hier ook een backpackers Lodge en daarvoor is er n DJ die dus vanaf 17 uur tot vanavond 24 u muziek draait.
Dus je snapt wel dat ik weinig geslapen heb.
Gister werd ik om 12.30 opgehaald om naar mijn onderkomen van 2 maanden te worden gebracht.
Ik werd welkom geheten door n Australische de manager of Coordinator
Werd naar mijn kamer gebracht, o wouw schrikken.
Ik had altijd student willen zijn, die tijd zal ik hier hebben.
Alsof er een bom ontploft was op de kamer. Ik deel hem met 7 meiden, wat schappen voor de kleding, overal koffers en tassen.
Gelukkig wel een kastje met n slot ter grootte van een beautycase

  • 18 Augustus 2015 - 20:06

    Liesbeth Kersten:

    Hoi Jolanda,
    Je bent gelukkig goed aangekomen. Te veel indrukken en te wenig slaap dan mag je wel een traantje laten. Alle begin is moeilijk, maar dat komt beslist goed, even wennen aan alles wat je nu voor het eerst mee maakt. Dat gaat je beslist lukken en een glaasje wijn en een goede nachtrust,dan ziet de dag er morgen weer zonnig uit.

    Groetjes
    Liesbeth

  • 18 Augustus 2015 - 21:06

    Franka:

    Hoi Jolan. Door de vele indrukken ben je even uit je doen. Maar ik weet zeker dat je over 'n paar dagen je beter zult voelen. Je bent 'n topper. Fijn dat we je kunnen volgen en vanuit Nederland je kunnen steunen. Succes en ik ben weer benieuwd naar je vlg verhaal. Gr. En dikke kus.

  • 18 Augustus 2015 - 21:31

    Nel Roelofsma:

    Ik hoop dat je snel zult wennen. Ik vind je in ieder geval een kanjer. Toy toy!!

  • 18 Augustus 2015 - 21:45

    Jose :

    Hoi Jolan, wat een verhaal en wat een belevenis, pfft snap dat het allemaal heel heftig nu is. Maar ik weet dat jij dit kunt en je bent flexibel genoeg om hier op een gegeven moment de lol van in te zien. Even doorbijten meis maar je kunt het, alleen al om zo'n reis aan te gaan, knap hoor. dikke x en slaap lekker straks.

  • 18 Augustus 2015 - 21:54

    Helma :

    Nou Jolan, dat klinkt best heftig allemaal. Maar je slaat je er best doorheen, dat weet ik zeker.
    Het is natuurlijk ook echt wennen en je bent nog moe van de reis, maar overdag haal je al je energie uit het werk wat je gaat doen. Heel veel succes en s nachts lekker je oordoppen in.
    Liefs Helma

  • 18 Augustus 2015 - 22:00

    Dinie Schell-Janssen:

    Hoi Jolanda
    Fijn dat de reis goed is gegaan.En de eerste indrukken,vielen niet mee ja daar in dat land is het anders dan hier,maar ik hoop voor jou dat je snel zult wennen en ik vind het Top!Top!Top
    Van jou dat je dit werk gaat doen ik wens jou heel veel succes.
    Groetjes Jan En Dinie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 20261

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: