nieuwe week 24 /8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu nieuwe week 24 /8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

nieuwe week 24 /8

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

30 Augustus 2015 | Zambia, Livingstone

Maandag afscheid van 10 vrijwilligers, ze hebben hun tijd erop zitten. Gek dat t emotioneel voelt ken ze kleine 2 weken. Maar je maakt allemaal hetzelfde mee en dat schept een band, bijzonder.
's morgens home base care , visite lopen in dorp. De grond is hier van rode klei. Kleuren van de omgeving komen nu mooi uit. Ik heb mijn grote camera niet meegenomen, voel mij wat beschaamd om foto,s van deze voor ons armoede te maken. Ik merk dat ze het over het algemeen wel interessant vinden om op de foto te gaan, we hebben onze i- Phone meegenomen.
De kinderen willen graag op de foto en je aanraken, vooral als je wat gekkigheid met ze uithaalt zijn ze niet meer weg toeslaan. Het zijn hier middeleeuwse taferelen
afwassen bij n klein kraantje of water uit een put , eten koken op kolen met n pot erboven.
Onder de boom bloeddrukken meten en pillen uitdelen.