nieuwe week 24 /8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu nieuwe week 24 /8 - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

nieuwe week 24 /8

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

30 Augustus 2015 | Zambia, Livingstone

Maandag afscheid van 10 vrijwilligers, ze hebben hun tijd erop zitten. Gek dat t emotioneel voelt ken ze kleine 2 weken. Maar je maakt allemaal hetzelfde mee en dat schept een band, bijzonder.
's morgens home base care , visite lopen in dorp. De grond is hier van rode klei. Kleuren van de omgeving komen nu mooi uit. Ik heb mijn grote camera niet meegenomen, voel mij wat beschaamd om foto,s van deze voor ons armoede te maken. Ik merk dat ze het over het algemeen wel interessant vinden om op de foto te gaan, we hebben onze i- Phone meegenomen.
De kinderen willen graag op de foto en je aanraken, vooral als je wat gekkigheid met ze uithaalt zijn ze niet meer weg toeslaan. Het zijn hier middeleeuwse taferelen
afwassen bij n klein kraantje of water uit een put , eten koken op kolen met n pot erboven.
Onder de boom bloeddrukken meten en pillen uitdelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 20210

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: