Devilspool - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu Devilspool - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

Devilspool

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 September 2015 | Zambia, Livingstone

Weekend 12 -13/9
Zaterdagochtend vroeg uit de veren voor een nieuw avontuur.
De devilspool.
Badpak aan, korte broek, schoenen die tegen een stootje kunnen.
Rugzak, fotocamera en daar gingen we met z'n drieën.
Met de taxi ongeveer 10 minuten rijden.
Bij het park, sluit rest van de excursie groep zich aan, en na een korte uitleg vertrekken we met een bootje, richting eiland.
We horen dat ons ontbijt wat eenvoudiger is als anders.
De olifanten hebben de keuken vernield, haha lijkt mij een goed excuus, toch?
Op het eiland aangekomen, lopen we eerst langs de kloof, pff wat een diepe afgrond, ik ga echt niet op het randje staan. Maar wel leuk voor wat foto's
Dan verder, nu moeten we een stukje zwemmen, dus onze kleren uit en de gidsen volgen.
Bibber, bibber, we gaan nu richting begin waterval, je voelt de stroming al. Zal ik verder gaan???
Laat de andere even voorgaan, even afkijken.
Een van de gidsen staat bij het randje, waar het water naar beneden stort. Er is onderwater een soort rand van stenen, je kan niet zomaar meegetrokken worden,gelukkig.
Nou gaan, met die banaan, wil het toch wel mee maken.
Dit kan maar een keer, je krijgt geen tweede kans meer.
Weg, je voelt de stroming, maar even , dan is het wat rustiger.
Wouw , wat een gaaf gevoel, daar bovenop de waterval en die regenboog, het geeft een overweldigend gevoel, wat ben ik dankbaar dat ik dit mag meemaken. Yes.

  • 20 September 2015 - 11:02

    Helma:

    Ha meisje, wat n fantastische ervaring en n prachtige foto,s. Gek is dat, op zo,n moment wil je gewoon alles meemaken, wij denken hier die is gek, ik had dat in Nepal ook, paragliding hup van de berg, maar supercool dat je t gedaan hebt, ook met de Lion Walk, dat snap ik echt niet hoor, hadden ze n pilletje op of zo, dat ze zo sloom bleven liggen. Haha
    Geweldig meid, die wknden heb je ook wel nodig.Het zijn toch wel zware dagen vooral de hitte en alle armoede die je daar ziet, je wilt zoveel doen, maar dat gaat helaas niet lukken, en dan ben je al blij met n glimlach van die lieve mensjes.
    Heel veel succes verder, de helft zit er alweer op, geniet ervan en kiek uut. Liefs Helma














  • 30 September 2015 - 16:59

    Manon:

    Ha tantie,

    Wat is het leuk om je verhalen te lezen! En de foto´s zijn het aller mooist.
    Knap joh, dat je dit gedurfd hebt!
    Geniet nog maar lekker van alles dan genieten wij vanuit Nederland met je mee.

    Dikke kus,
    Manon en Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 20264

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: