reis verslag eerste dag - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu reis verslag eerste dag - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

reis verslag eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 Augustus 2015 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal
Als eerste ik maak het goed
Reisdag is prima verlopen , goede verzorging in het vliegtuig. Ik kwam niets te kort. Met niemand gesproken ieder doet zijn ding viel me op lezen, slapen of film kijken.
Ik heb ook kleine hazenslaapjes gedaan en n beetje muziek geluisterd.
Het wachten in Nairobi was lang, heb eerst gekeken of mijn vlucht er al op stond maar daar was het nog te vroeg voor. Dan maar op zoek naar de koffie. Rustig gezeten en om mij heen gekeken wat door de gang gewandeld en vaak naar de wc. Die trouwens goed schoon waren , er stond n meisje bij met een emmer sop. Wat opgefrist en internet kaart gekocht en gefacedtimed met thuisfront. Nog wat op n stoel geslapen tot om 10.30 mijn vlucht erop stond. Voelde me zenuwachtig om in het kleine vliegtuig te stappen.
12.30 was het zover en 13 uur de lucht in. Was wel hobbel de bobbel , blij dat we om 15.15 Nederlandse tijd lande.
Nairobi bleek uur later te zijn.
Yes Livingstone dus, in de rij voor t visum.
Er was verder geen kip op het vliegveld dus dat ging vlotjes. De vloeren glimde je tegemoet zo erg dat ik mijn buurvrouw op het toilet in de vloer kon Zien. Over schoon gesproken haha
Koffer van de band geplukt en naar de uitgang daar stonden ze met mijn naambordje.
Raar hoor stuur andere kant en links rijden. Zon scheen 29 gr. Door de stoffige straaten naar het hostel.
Lag achter een hek , ingecheckt en naar mijn kamer met klamboe en nog 3 bedden. Sliep gelukkig alleen.
Lekker gedoucht, lachen die was buiten paar leidingen tegen een boomstam, ik vond het kei leuk. Kip- curry met rijst geheten smaakte prima. Mezelf op een wijntje getraceerd, vond dat ik het verdiend had. 19.30 gaan slapen naar een eenerverende maar goede dag

  • 17 Augustus 2015 - 20:04

    Nelly Arts:

    Hoi Jolanda
    Fijn om te zien dat alles is goed gegaan,en lekker warm. Hier is al twee dagen regen en koud.
    Veel succes en neem s,avonds maar een wijntje.
    Tot ziens en gr. Nelly

  • 17 Augustus 2015 - 21:07

    Annemieke En Gijs:

    Hoi Jolanda,
    Leuk om zo een beetje mee te beleven!
    Hoor van Wim dat je morgen je eerste dag in t ziekenhuis hebt.
    Zet m op en geniet ervan!!
    Mooi al die nieuwe indrukken, die mij zo bekend zijn!
    Ik krijg er heimwee van

  • 17 Augustus 2015 - 21:43

    Marja :

    Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
    Succes met je eerste dag morgen, jou kennende zal ook dat geen probleem opleveren :), kus van mij

  • 17 Augustus 2015 - 22:19

    Margareth:

    Lieve Jolanda, we hebben steeds aan je gedacht, nu zit ze hier...en nu wacht ze...
    Vandaag door de drukte je vergeten...en opeens...heey hoe zou het met haar zijn...ff kijken op jouw blog...bingo!!
    Geweldig meis dat het zo goed verlopen is, heb nu al respect voor je!!
    In de reacties las ik dat je morgen al in het ziekenhuis aan de slag gaat, ze laten er geen gras over groeien!
    Toi toi toi!!

  • 17 Augustus 2015 - 22:34

    Jose:

    Hoi Jolan, wat goed te lezen dat je reis zo goed is gegaan. Ik ben in gedachten de hele tijd aan het meereizen geweest, voelde als het ware jouw zenuwen. Maar yeeeeeee alles gaat perfect en morgen gelijk aan het werk, dus nogmaals petje af voor je. Veel succes morgen. Kus jose

  • 17 Augustus 2015 - 23:33

    Miranda Balduk:

    Ha Jolanda, wat ben je toch goed bezig zeg; en dat allemaal in je eentje, superknap!! Heel veel plezier en succes je eerste werkdag. Fijn dat we je zo "op afstand en toch dichtbij" kunnen volgen.

    XX Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 20289

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: