aftellen - Reisverslag uit Woezik, Nederland van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Woezik, Nederland van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

aftellen

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

11 Augustus 2015 | Nederland, Woezik

Dag allemaal
Vandaag dan toch echt mijn laatste werkdag. Over 3 maanden ga ik alle lieve mensen en collega's weer zien.
Ik ben nu al een paar weken bezig om te vertellen dat ik voor vrijwilligers werk naar Zambia ga.
Iedereen leeft mee en ik ga weg met heel veel goede en lieve wensen in mijn rugzak.
Alvast bedankt allemaal.
Ik ga proberen om deze site bij te houden, mits er stroom en WiFi is natuurlijk.
Ik ben zelf ook super benieuwd wat ik op deze reis mee ga maken.
Zaterdag is het dan zover 21uur begint de 8 uur durende reis naar Nairobi, daar zal ik tot 6 uur 's morgens moeten wachten voor de laatste 2 uurtjes naar Livingstone. Dan is het inmiddels Zondag.
Maandag start het project met een rondleiding en ik verwacht dat Dinsdag mijn eerste werk dag zal zijn. Spannend.

  • 11 Augustus 2015 - 22:20

    Myrte:

    Jolanda, een hele goeie reis gewenst en n fantastische tijd in Afrika! Het is echt heel gaaf, ik ben jaloers ;) Ik ben benieuwd naar je verhalen en ga je blog volgen!
    Tot over 3 maanden, Groetjes van Myrte

  • 11 Augustus 2015 - 22:22

    Wim:

    Zeker spannend. Nu de komende dagen nog even alle puntjes op de "i" en dan gaat het grote avontuur beginnen.

  • 11 Augustus 2015 - 23:44

    V:

    Hoi Jolan. Net nog even de laatste knuffel gehad en gegeven

  • 12 Augustus 2015 - 06:56

    Franka:

    Het vorige bericht was niet af

  • 12 Augustus 2015 - 07:44

    Franka:

    3x scheepsrecht! Nogmaals Jolan. Heel veel succes

  • 12 Augustus 2015 - 13:37

    Kim Klaassen :

    Heel veel succes Jolanda.
    Wat een mooi avontuur.
    Ga vooral genieten van de momenten.

  • 12 Augustus 2015 - 13:38

    Chantal:

    Lieve Jolanda,

    Waanzinnig veel plezier op je afrikaanse avontuur. Super dat je het gaat doen, bewondering voor je moed. We zullen je goed volgen, geniet ervan van alle geuren, kleuren en indrukken. Ik zal je missen, liefs Chantal

  • 12 Augustus 2015 - 13:50

    Jos:

    Jolanda, wat spannend voor je. Lijkt me geweldig om dit te mogen en kunnen doen. Geniet van al de indrukken die je meekrijgt. Heel veel plezier en weet je wat jammer is; 2 maanden zijn zo voorbij.
    Breng je een aapje voor me mee? liefs Jos

  • 12 Augustus 2015 - 22:05

    Helma:

    Hey Jolan, nog maar 3 nachtjes en dan gaat t eindelijk gebeuren. Jouw droom wordt werkelijkheid. Ga ervan genieten, heel veel succes, plezier en ik hoop dat je ons niet teveel
    gaat missen.Goede Reis.Liefs

  • 12 Augustus 2015 - 22:23

    Marcella :

    Hoi meissie,

    Heel veel succes en plezier in het verre Zambia.
    Ik zal je volgen en op de hoogte houden van wat er hier allemaal gebeurt en wat je 'mist' de komende drie maandjes.
    We gaan jou zien in december!

  • 14 Augustus 2015 - 12:12

    Theo En Ans:

    Lieve Jolanda,

    Eindelijk is het zover, nog 1 nachtje en dan gaat jou droom uitkomen. Wij hopen, dat je daar heel veel mensen kunt helpen, maar dat je er ook van kunt genieten. Je zult er heel veel mooie en mindere mooie dingen tegen komen, maar ook dat weet je.
    Wensen je een hele goede reis en een ontzettende leerzame, hulpzame, leuke, avontuurlijke tijd in Afrika. Blijven jou volgen op deze blog volgen en hopen, dat je er jouw belevingen met ons en met nog heel veel lieve mensen kunt delen.
    Dikke knuffel van ons. XXX XXX

  • 14 Augustus 2015 - 13:33

    Jose Claassen:

    Het is vrijdagmiddag 14 augustus 2015, morgenavond gaat jouw grote droomreis dan eindelijk beginnen. Vanaf, volgens mij al in 2008, hoor ik je over deze droom praten om een keer naar Afrika te gaan en nu is het echt zover. Zojuist hebben we met een paar dikke knuffels en onze tranen afscheid van elkaar genomen, maar die mogen er nu ook zijn, het zijn toch 3 maanden dat je weg bent, pfft hoe overleven we dat hahaha nee hoor, time flyes en voor we het weten zitten we in december aan de Gluhwein samen na te genieten van de verhalen van jouw avontuur. Ik wens je een heel mooi avontuur en de reis waar je nu voor staat zal zeker ook een reis in jezelf van binnen zijn. Wees voorzichtig, maar ga vooral heel veel genieten van alle moois wat je tegen gaat komen. Liefs van je (hart) vriendinnetje Jose.
    Natuurlijk wenst Jacques jou ook een mooie reis en kom samen met Wim weer gezond terug xxxxxxxxxxxxx

  • 14 Augustus 2015 - 16:15

    Nelly Arts:

    Jolanda

    Bedankt voor het boek, en ik ga het doen.En een hele fijne tijd.
    Veel liefs van ons. xxxx

  • 16 Augustus 2015 - 10:07

    Nel Roelofsma:

    Als het allemaal volgens plan is gegaan, ben je nu op de plaats van bestemming. Ik wens je een hele fijne tijd daar. Ik blijf je volgen. Lieve groet, Nel.

  • 16 Augustus 2015 - 12:42

    Marja :

    Lieve Jolanda,
    Veel succes en plezier daar. Ik probeer je zoveel mogelijk te volgen.
    Veel liefs,

  • 16 Augustus 2015 - 14:40

    Petra:

    Lieve Jolan,
    Eindelijk is je grote avontuur begonnen.
    Hoop dat je een goede reis gehad hebt. Het avontuur waar je zolang naar uitgekeken hebt is begonnen.
    De droom waar je al wat jaartjes mee bezig bent geweest is nu werkelijkheid.
    Ik wens je een hele leuke tijd in Zambia. Probeer er echt van te genieten. Het is je gegund.
    Zal je hier wel misse hoor. Maar gelukkig kunnen we je belevenissen volgen.
    Dikke kus en knuffel

  • 17 Augustus 2015 - 11:54

    Dinie Schell-Janssen :

    Hallo Jolanda

    Wij wensen jou heel veel succes,en veel plezier,en geniet van deze reis,
    Goed van jou om dit werk te gaan doen.
    Groetjes Jan en Dinie Schell. (Medebewoners )

  • 17 Augustus 2015 - 19:18

    Thea:

    Hoi Jolanda, van Wim gehoord dat je reis goed is verlopen.Wens je veel succes de komende tijd

  • 17 Augustus 2015 - 23:27

    Miranda Balduk :

    Hoi Jolanda, je bent vertrokken en de eerste indrukken zijn al een feit. Ik wens je, mede namens John en de kinderen, een fantastische reis met mooie indrukken voor het leven. XX Miranda

  • 18 Augustus 2015 - 11:33

    Ad Hermsen:

    dag Jolanda,
    Gezien jouw enthousiasme voor de reis denk ik,of weet ik wel zeker dat je straks terug zult komen
    als een rijk mens met een schat aan ervaringen en een andere kijk op het leven.
    Ik wens je alle goeds en een fijne tijd.
    Ad.

  • 19 Augustus 2015 - 18:44

    Karin:

    Hoi Jolanda, Even een ommekeer in je leven. Vrijwilligerswerk in Afrika. Iets wat je heel graag wil meemaken. Geniet van dit grote avontuur. Een hele fijne leerzame tijd. Groetjes Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woezik

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 20272

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: