veel indrukken - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu veel indrukken - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Jolanda Smits - WaarBenJij.nu

veel indrukken

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

18 Augustus 2015 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, dat doet erg goed als je hier zit.
Zoveel indrukken dat ik niet weet waar te beginnen. Heel veel informatie nieuwe mensen , hele dag Engels luisteren en praten. Weinig slaap, hard bed,6 meiden op de kamer.
Dat alles maakt dat ik niet zo sterk ben als jullie denken hoor.
Toch echt wel een traantje weg gepinkt.



  • 18 Augustus 2015 - 19:31

    Rieky:

    Hey Jolan
    Je bent moe en daardoor emotioneel en hebt het gevoel van HELP
    Deze eerste week zal een achtbaan zijn aan gevoelens en emoties maar vertouw erop het zal beter gaan je moet gewoon even overschakelen en wennen.
    Je bent natuurlijk iets ouder als de andere vrijwilligers en ook moeder dus alle indrukken komen dan ook harder binnen.
    Probeer het gewoon per dag te bekijken.
    Het komt wel goed
    Liefs Rieky

  • 18 Augustus 2015 - 21:38

    Margareth :

    Lieve Jolan, ik sluit mij helemaal aan bij het bericht van Rieky....en vooral, het komt goed.
    Je bent WEL sterk! Alleen al omdat je daar zit! Echt geweldig.
    Ik steek meteen een kaarsje op bij Maria, en vraag of ze je wilt helpen als je het moeilijk hebt.
    Een hele dikke kus van ons

  • 19 Augustus 2015 - 13:46

    Renate:

    he zussie ik sluit me aan bij rieky maar over een week ziet het er heel anders uit. Als je eenmaal alles een beetje weet komt het goed. En af en toe een traantje wegpinken is geen schande hoor. Kus love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Volg mijn droom

Wat ik altijd heb willen doen!

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Zambia - Afscheid

10 November 2015

Zambia- Land zonder hoop

10 November 2015

Verleden / Zambia

17 Oktober 2015

matras- donatie

17 Oktober 2015

aftellen begonnen
Jolanda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 20265

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 12 Oktober 2015

Volg mijn droom

Landen bezocht: